reklama

Nenávidím migrantov

Sú všade. Pred obchodom, na stanici, v televízii, na námestiach, na hraniciach, no hlavne v našich hlavách...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Žijem aktuálne v Taliansku, v krajine ktorá patrí medzi tri z ktorých vďaka kvótam ubudne na počte migrantov. Ešte, že to tí chytrejší z EU schválili, fakt ich tu je už strašne veľa. Stále ako ideme s mojim ročným synom do obchodu sa musíme usmiať a pozdraviť jednému černochovi čo predáva nepredajné po čupiačky pred obchodom. Popravde už ma nebaví synovi hovoriť, že tým ľudom sa nesmieš zdraviť a ani sa na nich usmievať. Veď oni sem prišli zničiť celú Európu.

Dosť bolo bludov, teraz vážne. Nenávidím migrantov, no dôvodom nie je strach o seba samého, svoju rodinu, svoj domov, svoju prácu, alebo o svoje peniaze. Jediný dôvod prečo nenávidím migrantov je, že sa bojím o budúcnosť Slovenska.

Slovensko pochytilo strach z nepoznaného a populista Fico to využil na 100%. Dnes keď som uvidel prieskum od Focusu pochopil som, že Slovensko sa pre mňa s najväčšou pravdepodobnosťou stane od marca 2016 na ďalšie 4 roky miestom kde nechcem žiť. Miesto kde bude vládnuť taký človek za ktorého sa môžem len hanbiť. 

Ľudia ak si vy myslíte, že ten človek Vám chce naozaj dobre a chráni Vás, neviem, poskočte, lebo vy si asi stojíte kábloch...

Jakub Fedorik

Jakub Fedorik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovák, profesionálne štruktúrny geológ. Aktuálne PhD kandidát na University of Pavia/University of Massachusetts/University of Bern. Linkedin Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu