reklama

Najväčšia konferencia na svete ale bez slovenského zastúpenia

V decembri ako každoročne sa bude konať svetové stretnutie geológov a geofyzikov v San Franciscu. Ja tam s veľkou pravdepodobnosťou budem, no na moje prekvapenie žiadny slovenský akademik tam ani len neplánuje ísť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

AGU (American Geophysical Union) fall meeting, sa zúčastní 24 000 návštevníkov aby počas 5 dní predstavilo a zdieľalo svoju vedeckú činnosť. 

Kedže od novembra budem v USA, riaditelia môjho PhD (študujem v Taliansku) mi doporučili ísť aj na AGU a prezentovať moju prácu. Povedal som si, že prečo nie, jedná sa o najväčší kongres na svete, kde si môžem vypočuť TOP z môjho odboru a sám aj nejako prispejem, kedže už po necelom prvom roku sa dostavili kvalitné výsledky.

Celé prihlásenie sa na tento meeting prebehlo bez problémov, abstrakt som pridal do sekcie ktorú spolu-riadi Profesorka z UMASSu (University of Massachusetts), u ktorej budem pracovať na svojom PhD od novembra. Na môj abstrakt mi povedala len toľko, že ho čítala s veľkým záujmom a je škoda, že nebudem v USA už v októbri kedy sa bude konať kongres určený len pre štrukturálnych geológov. Na základe tejto odpovede, som si na 99% istý, že môj abstrakt bude akceptovaný, ale o to tu neide.

Už uplynula doba počas ktorej bolo možné pridať abstrakt, ale vyhľadávač kde si môžete pozrieť kto sa prihlásil na daný kongres je stále prístupný. Tak som si pozrel či tam budú kolegovia z Pávie (kde som aktuálne na PhD), plná strana ľudí, potom som nahodil Toulouse (kde som študoval 5 rokov), ďalšia plná strana, až som bol milo prekvapený koľko známych stretnem. Asi najviac ma dostal Post- doc Matteo s ktorým zdieľam kanceláriu. Pýtam sa ho, či aj on posielal abstrakt na AGU, kedže som ho našiel v zozname, on mi na to: ,,Nie, oni ma pozvali či by som nemohol prísť prezentovať svoj výskum, tak som to akceptoval".

No prišiel šok, zadal som SLOVAKIA. Vyskočilo mi jedno meno a to nepochádzalo z akademickej oblasti. Čiže v skratke na Slovensku, nie je jeden PhD, Post-doc, vedec, Profesor, ktorí pôjde prezentovať svoj výskum. Nikto!

Prečo?!

Jakub Fedorik

Jakub Fedorik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovák, profesionálne štruktúrny geológ. Aktuálne PhD kandidát na University of Pavia/University of Massachusetts/University of Bern. Linkedin Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu