reklama

Rášiho zlatunký, ťuťu muťu profil na Facebooku

Kritika sa prijíma ťažko, to dokážem pochopiť, ale ako ju rieši bývalý Minister zdravotníctva a terajší Primátor mesta Košíc je úbohosť prvého kádru.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Téma o falošných profiloch ktoré aktívne bránia a chvália Richarda Rášiho bola načrtnutá nedávno v denníku N, no nedá mi nespomenúť samotný primátorov facebookový profil, na ktorom už nemôžem lajknuť ani len západ slnka nad KVPčkom.

Dokopy sa mi podarilo napísať dva príspevky, ktoré boli do niekoľkých minút zmazané a nasledoval po nich BAN. V prvom som sa pýtal ako bolo na dovolenke vo Vietname a v druhom som komentoval aké je všetko super na súkromnom profile Pána Rášiho. Nebudem komentovať Rišov výlet do Vietnamu, veľmi dobrú investigatívnu prácu odviedla Renáta Némethová, no pri tom druhom sa oplatí sa pozastaviť. Teraz si hneď všetci otvorte facebook a choďte na profil Richarda Rášiho, pozrite si aké sú Košice úžasné! Každý deň len všetci športujú, deti jazdia na autíčkach, tancuje sa, fotíme sa s rôznymi sprievodmi, no radosť žiť v tých Košiciach. Naopak, až ma zamrazilo keď som uvidel ako Ráši, profesiou chirurg, "riadi" rekonštrukciu električkových tratí. To akože vážne? Fakt? Ešte úžasnejšie sa človek cíti a má chuť žiť v Košiciach keď dôjde na komentáre, jedna báseň. Negatívny komentár na Primátora? Ta čo si! 

Možno by nezaškodilo trocha sebareflexie, kontrujte kritike ozajstnou prácou a nie vymazávaním ľudí čo na Vás prídu s iným ako pozitívnym príspevkom. 

Jakub Fedorik

Jakub Fedorik

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovák, profesionálne štruktúrny geológ. Aktuálne PhD kandidát na University of Pavia/University of Massachusetts/University of Bern. Linkedin Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu